Filters
Close

Verzenden en Retourneren

Bezorging door postNL

Ons verzendbeleid is eenvoudig...

Wij leveren overal in Nederland en België!

 

Nederland - GRATIS vanaf € 50,-

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95.
Indien u voor € 50,- of meer besteld is de verzending GRATIS.

Indien alle artikelen uit uw bestellingen op voorraad zijn worden bestellingen die voor op werkdagen voor 16:00 geplaatst zijn dezelfde dag verzonden. Voor alle verzendingen ontvangt u een track & trace code.

België - GRATIS vanaf € 100,-

De verzendkosten naar België bedragen € 6,95. Vanaf € 100,- wordt uw bestelling gratis geleverd. Indien alle bestelde artikelen op voorraad zijn worden bestellingen die op werkdagen voor 16:00 geplaatst zijn dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen levert PostNL de bestelling de volgende dag uit.  U ontvangt voor alle verzendingen een track & trace code.

 

Wij doen ons best om alle bestellingen die geplaatst worden voor de 16:00 deadline dezelfde dag te versturen. We kunnen helaas niet altijd garanderen dat de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd wordt. Bestellingen geplaatst na 16:00 worden de volgende werkdag verzonden. (bestellingen geplaatst in het weekend of op vrijdag na 16:00 worden op maandag verzonden)

Afhalen

Het is mogelijk op afspraak af te halen bij ons op kantoor in Utrecht/de Meern. Kies hiervoor de optie "Afhalen in Utrecht". Wij laten u weten zodra uw bestelling klaarstaat. U kunt ook altijd contact met ons opnemen om direct iets af te spreken.

 

Wat moet ik nog meer weten?

Alle bestellingen verzonden met PostNL worden normaliter de volgende dag bij u aangeboden. Met de track & trace code kunt u een verwacht aflevertijdstip opvragen. Wanneer u niet thuis bent zal de postbode het pakket mogelijk bij de buren aanbieden of naar een postNL afhaalpunt bij u in de buurt sturen.

Mocht een bestelling niet afgeleverd kunnen worden dan wordt deze naar ons geretourneerd. Wij zullen in dat geval contact met u opnemen voor de verdere afhandeling.



    Oh..oh.. Er is iets mis gegaan!

Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te maken. Daarom blijven ze ook terug komen. In het uizonderlijke geval dat er iets mis is met één van uw producten; neemt u dan contact met ons op. Wij kijken graag met u naar een oplossing.

Mocht u een probleem hebben met een ontvangen artikel leg het probleem dan voor aan ons service team. Wellicht dat we samen het probleem kunnen oplossen zonder dat het nodig is het artikel te retourneren.

Ons team kan de meeste problemen snel oplossen zodat u het artikel snel (weer) kunt gebruiken. Mochten we het probleem onverhoopt niet kunnen verhelpen dan kunnen we naar keuze altijd het artikel vervangen of het bestelbedrag retourneren. De keuze is aan u!

 

 

Iedereen kan van gedachten veranderen!

Heeft u het verkeerde artikel besteld of bent u gewoon van gedachten veranderd? U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. U dient de artikelen ongedragen (behalve voor passen) en in de originele verpakking naar ons terug te sturen.

Wij kunnen uitsluitend niet gedragen kleding retour nemen. Uiteraard kunt u de kleding wel passen. Let er hierbij op dat de aangehechte labels niet verwijderd worden. Kleding waarvan het label verwijderd is kunnen wij niet retour nemen.

Zorgt u er bij het terugsturen voor dat u gebruik maakt van een verzendmethode met tracking code en uw verzending voldoende frankeert. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte of niet bezorgde artikelen.

De verzendkosten voor het retourneren van een artikel zijn in principe voor uw rekening. Indien er iets mis is met een artikel of wij een fout gemaakt hebben kunt u voor het retourneren contact opnemen met onze klantenservice. In dat geval kunnen wij u een retourlabel verstrekken voor het kosteloos terugzenden van de bestelling.
Eigenhandig gemaakte verzendkosten kunnen wij niet vergoeden.

Klik hier als u wilt weten hoe u uw bestelling kunt retourneren