Filters
Close

Veelgestelde vragen

Veel Gestelde Vragen

Wat is de levertijd van de bestelde producten?
De bestelling wordt bij u thuis afgeleverd. Bestellingen geplaatst voor 16:00 worden in de regel dezelfde dag verzonden.
(mits de bestelde artikelen op voorraad zijn)

Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Geef hiervoor tijdens het afrekenen gewoon het adres aan waar u het artikel wilt laten bezorgen. Zo is het ook leuk om een vriend of vriendin met een origineel artikel te verrassen.

Kan ik de artikelen ook ergens afhalen?
Ja dat kan. Maak hiervoor telefonish een afspraak op 085-3019980

Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW en in euro’s.

Hoe weet ik of de bestelling gelukt is en de artikelen geleverd zullen worden?
Nadat de bestelling is gedaan, krijgt u een e-mail ter bevestiging. Let op, deze e-mail is dus geen betaalbevestiging! Zodra wij de daadwerkelijke betaling hebben ontvangen versturen wij het artikel binnen 5 werkdagen op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik hieraan doen?
Als u klikt op inloggen ziet u een link met ‘wachtwoord vergeten’ klik hierop en geef uw e-mailadres in. U ontvangt een link om uw wachtwoord te wijzigen.
U kunt er ook altijd voor kiezen om zonder wachtwoord in te loggen. Vul in dat geval uw e-mail adres in bij "Inloggen zonder wachtwoord". U ontvangt dan een e-mail met een link waarmee u direct ingelogd wordt in de webwinkel.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
De maten kunt u vinden onder de knop maatvoering.

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan enkel en alleen via de in de webwinkel beschikbare betaalmogelijkheden.

Kan ik mijn artikel ruilen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt binnen 14 dagen uw producten ruilen mits ongebruikt/ongedragen en in origineel verpakking. Uiteraard mag u de producten passen. Maar artikelen die gedragen zijn, anders dan voor passen, of waarvan de etiketten/labels verwijderd zijn kunnen wij helaas niet retour nemen.

Welke garantie geeft Webshop Toppers in Concert op de artikelen?
Webshop Toppers in Concert doet er alles aan om het product zo perfect mogelijk te leveren. Indien binnen 14 dagen na levering blijkt dat de artikelen niet voldoen aan de op de website vermelde specificaties, zijn er twee mogelijkheden. U kunt Webshop Toppers in Concert vragen om het betreffende artikel te vervangen of te herstellen. Daarnaast kunt u Webshop Toppers in Concert vragen om het betaalde bedrag te retourneren. In beide gevallen dient u binnen 14 dagen na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice, dit kunt u doen door te e-mailen of te bellen.

Wat is jullie beleid met betrekking tot privacy?
Webshop Toppers in Concert respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Uw persoonlijke gegevens zijn te bekijken en staan geregistreerd in uw account, deze kunt u ten alle tijden inzien en wijzigen op de website. We stellen uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming niet ter beschikking aan derden, met uitzondering van derden die worden ingeschakeld bij de uitvoering van uw bestelling. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen.

Onze bedrijfsgegevens:
Webshop Toppers in Concert
Damzigt 46
3454PS Utrecht

KvK nummer:  65156048
BTW nummer: NL856001260B01

Overige vragen:

Wanneer u nog andere vragen heeft kunt u altijd mailen naar klantenservice@toppersinconcert.nl of bellen op 085-3019980